Välkommen till min värld!

Hej hej heeej. Välkommen till min nya lekplats! ♥ Om du gillar musik, bild, dikter och drömmar så har du kommit ganska rätt.

Jag är från Lidingö, men flyttade till Knivsta när jag var 7 år och bor här än idag. Pluggar Kandidat i Biomedicin på uppsala universitet men är sugen på att byta riktning. Kanske. Så mycket man vill göra ju!!

Mitt halvt sydafrikanska ursprung är inget jag tänker jättemycket på, men när jag hör sköna afrikanska toner  känner jag ändå hur jag gärna drar fram den där afrikanska flaggan ur garderoben och dansar lite runt min imaginära lägereld.


Säj hej till Miriam Makebi:

 

http://www.youtube.com/watch?v=FP6CdNVzjC8&feature=BF&list=FLGwnA-JLK5Ds&index=1

 

Och vill man bara inte kunna rumphoppa som dem här snubbarna gör 1.30 min in klippet? I DO!

 

http://www.youtube.com/watch?v=fkie_qowXW0&feature=BF&list=FLGwnA-JLK5Ds&index=8

 

Jag gillar organiserat kaos. I måttliga mängder såklart. Hellst både på mitt golv, tak och väggar.

 

 

Har tenta i Statistik och Biometri på lördag... det känns inte särskilt stabilt. Den här kursen har ärligt talat gett mig huvudvärk ända sen den började. Och ändå har jag glidit mig igenom den rätt oambitiöst so far.. nä. Nu ska jag plugga ett tag tills jag får lite psykbryt och sen ska jag övertala mig själv att ens göra den där värdelösa tentan. För övrigt är jag inte så bitter som jag låter, min värld är full av kärleeek. Men det hjälper inte för att få godkända tentor.. :(

 

Men liksom, känner lite att va fan, bara för att jag har en jobbig period just nu betyder inte det att jag inte kan göra någon annans dag bra? Hatar människor som surar och är allmänt negativa. De tar bara energi. Så sluta sura och sprid positiva vibbar istället! Lyssna på mig som är gammal som vis. Och ja, jag säjer det delvis till mig själv.

 

Go natt råå alla datanerdz. Kärlek!

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0