Dagens lögn

Tentan imorrn kommer gå finfint. Vilken tur att jag är så positiv. Jag har en framtid inom biomedicin, för det tycker jag är så himla kul. Speciellt det här med att arbeta på labb och hålla på med djur som fötts upp endast för att dö. Jag läser listor med preparat och njuter av att förstå hur alla verkningsmekanismer fungerar. Jag känner att det här är mitt sanna kall i livet!

:(

Dagens sanning: Allt går smått åt helvette hela tiden. Vad ska jag göra? Jag vill bara ha ett jobb som ger tillräckligt med pengar så att jag kan leva någorlunda bra och känna att jag är bra på det jag gör. Det gör jag inte nu. Men om jag byter linje, vad ska jag läsa då? Och ska jag verkligen kolla upp alernativen nu eller ens tänka på det nu?? Borde jag inte plugga till tentan imorrn ist? bajs bajs bajs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0